dinsdag 5 april 2016

Aardstralen verwijderen

Je kan het niet geheel verwijderen aardstralen. Maar mijn moeder heeft ms en gelooft dat aardstralen daarmee te maken hebben. Je zal een expert moeten vragen op dat gebied. Er wordt gebruik gemaakt van een piramide waar in het midden een bergcrystal hangt.


Alle aardstralen komen dan naar dat punt toe volgens mij.

U houdt de ontstoorder altijd actief door minimaal maal per kwartaal het mannetje uitsluitend tussen hoofd en voeten minuten onder stromend water te houden. Daarna de ontstoorder goed afdrogen en op dezelfde plaats terugzetten. Ontstoren van aardstralen met koper achten, metalen pijpen e. Zie hiervoor “Wat zijn de risico’s van metalen pijpen, koperen achten ed. Aardstralen verwijderen , aardstralen weghalen.


Voor het kunnen verwijderen van aardstralen is een bepaalde mate van persoonlijke ontwikkeling nodig, aanleg en kennis. Op plaatsen waar de stromingen elkaar kruisen kan veel energie opgewekt worden.

Deze energie wordt aan de oppervlakte door velen als negatief ervaren. Ik doe voortaan nooit meer grappig over aardstralen maar heb nu met eigen ogen gezien dat het echt wel bestaat. Cindy en Eddy uit Tilburg nov. Oplossingen voor aardstralen , wateraders en elektrosmog. Stel dat ik een opdracht krijg om in een huis de aardstraling te verwijderen.


Waar ik dan ter plekke mee begin is een of meer bewoners van dat huis te leren met een wichelroede te werken. Hoe je energieen kunt waarnemen met behulp van een wichelroede. Deze wichelroede blijft eigendom van de opdrachtgever. Een tweede aspect dat daar onloskoppelbaar aan verbonden is, is de schadelijke gevolgen voor de slaap en de gezondheid van de mens als die boven zo’n stralingszone of waterader slaapt of verblijft. De volgende stap is om het aantal klachten te laten terugdringen.


Een eenvoudige verandering in bestaande woningen kan er al voor zorgen dat een groot aantal klachten verdwijnen. Gedacht kan worden aan de verplaatsing van bedden, bureaus of hondenmanden. Maar hoe komt u erachter waar de aardstralen precies lopen?


Kijk voor een uitgebreide opsomming van de gevaren en risico’s bij “gevaren van aardstralen ”. Wat kun je zelf tegen aardstralen doen? Zeer deskundig uw huis laten doormeten en neutraliseren op aardstraling, grondvervuiling etc.

Iemand die aardstralen kan verwijderen ! Het betreft een folie die speciaal door de NASA werd ontwikkeld om stralingen tegen te houden. Deze folie houdt aardstralen 1 tegen en is ook blijvend werkzaam. Al jaar slaap ik slecht in en door en ben ik eigenlijk altijd moe. Ik droomde ook zelden meer.


Een buurman voelde dat er bij mij aardstralen lopen en toen heb ik dat meteen aangepakt. De service is ook heel prettig. Snelle reacties, snelle komst en een heel plezierige persoonlijkheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts