maandag 12 oktober 2015

Pedicure tynaarlo

Je bent in goede handen bij ons beautyteam. Ontdek de kracht van de natuur in ons beautycentrum. Uw dag naar eigen wens invullen? Stel nu online uw dag samen.


Pedicure tynaarlo

Bereik eenvoudig duizenden klanten die opzoek zijn naar een pedicure. Pedicure aanmelden Tynaarlo. Toon uw NAW-gegevens, telefoonnummer, website en acties aan potentiele klanten! Vanuit Zuidlaren en Vries richting de A2 volgt u de borden bedrijven terrein. De Vriezerbrug, eenmaal op het bedrijven terrein neemt u de vijfde straat links (Transportweg).


Ik ben hier maandag, dinsdag en woensdag aan het werk. Vind hier pedicure Tynaarlo. Onder meer: makelaar vmbo schilder bedrijven. Bekijk de lijst met gevonden pedicure bedrijven. U kan tevens pedicure offertes aanvragen in tynaarlo en.


De afgelopen jaren heb ik veel ervaring opgedaan als medisch pedicure. Elke drie jaar moet ik als medisch pedicure mijn scholing bijwerken. Gedurende deze periode werk ik aan drie domeinen. Actueel adres, telefoonnummer en openingstijden voor Anita de Boer medisch pedicure in Tynaarlo vindt u in dé lokale bedrijvengids - Detelefoongids.


Mijn naam is Téja Venema en ik ben gediplomeerd pedicure. Als professioneel pedicure ben ik aangesloten bij branchevereniging Provoet. Het afgelopen jaar heb ik niet stilgezeten, zo heb ik ook mijn manicure diploma behaald en kunt u naast het maken van een pedicure afspraak nu ook bij mij terecht voor verschillende manicure behandelingen. Dan bent u hier aan het juiste adres. Bent u op zoek naar een pedicure in Tynaarlo ? Op deze pagina vindt u gemakkelijk en snel alle pedicure salons in Tynaarlo.


Pedicure tynaarlo

Naast een pedicure vind je ook schoonheidssalon, kapper, reisbureau, zorg. Telefoonboek de Telefoongids van Nederland. Startpagina Steden Landen.


Tynaarlo , Nederland Recensies en ervaringen van mensen uit de buurt. Zoekt u een pedicure in TYNAARLO ? U vindt hier alle pedicure uit nederland en veel informatie over voeten. Ik ben Bianca Gaasendam, jaar en woon in Tynaarlo. Een klein dorp, centraal gelegen tussen Groningen en Assen. Sindsdien werk ik als nagelstyliste in mijn studio die is gevestigd in ons huis.


Nagelstudio aanmelden Tynaarlo. Deze website maakt gebruik van cookies. Wat begon als een passie is nu mijn beroep.


Verzorging van handen, voeten en het menselijk lichaam heeft altijd mijn interesse gehad. Ik ben begonnen als pedicure en ben vlak daarna samen met mijn man de podologie in gegaan. In Tynaarlo vind u ons op de Populierenstraat Wij staan u graag te woord met al uw vragen.


Pedicure tynaarlo

Via hier aangegeven contact mogelijkheden. Werkte ook een ochtend in het Medisch centrum Wilhelmina, onderdeel van het Wilhelmina Ziekenhuis Assen, op de.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts