donderdag 25 februari 2016

Blikjes afsluiter

Deze blikjes afsluiter is speciaal ontworpen om insecten buiten het blikje te houden. Tevens zorgt deze blikjes afsluiter voor behoud van het koolzuurgas. Vergelijk goedkope, leuke woonaccessoires van de beste merken in alle hippe stijlen Bekijk aanbiedingen en bestel online voor de laagste prijs! Deksel voor blikjes Brix TopHat.


De blikjes afsluiter past perfect op bijna alle blikjes. De TopHat is eenvoudig op het blikje te plaatsen, waarna u een deksel op uw blikje heeft.

De opening is voorzien van. Camp-Gear - Happy Cap - Afsluitdop blikje - Stuks. Een set van handige Happy Caps. Zodra een blikje is geopen kan deze opnieuw worden afgesloten.


Een goede gezondheid bepaalt en beinvloedt uw kwaliteit van leven. Wij helpen u graag om uw gezondheid en conditie zo goed mogelijk op peil te houden, te bevorderen. De Afsluitdoppen voor frisdrankblikjes van Balvi lossen dit probleem op.


Doppen voor frisdrankblikjes.

Wanneer je gebruik maakt van de Afsluitdoppen voor frisdrankblikjes, lijkt je blikje opeens op een flesje. De nrleverancier van relatiegeschenken, promotionele artikelen en kerstpakketten. Onze relatiegeschenken zijn altijd te voorzien met uw eigen identiteit.


De Blikjes Afsluiter zorgt ervoor dat insecten uit het blikje blijven en behoudt tevens het koolzuurgehalte. Het idee het heel fijn, een dekseltje wat je blikjes doet afsluiten zodat je ze langer houdbaar houdt. Het leek in eerste instantie een fijn product, maar helaas na een paar keer gebruiken scheurt het dekseltje al in. Het is nog wel te gebruiken, maar de kwaliteit is gewoon wat minder van het plastic. Afsluiter voor blikjes als relatiegeschenk - giveaway - promotie materiaal bedrukt met uw logo Om onze website goed te laten functioneren en uw surfervaring te optimaliseren maakt Promostore Merchandising B. Blikopeners van de beste merken zijn verkrijgbaar bij Blokker!


Op werkdagen voor 22:bestel morgen in huis. Gratis verzending vanaf €4-. Geen insecten meer in uw blikje.


De CanLock past perfect op bijna alle blikjes , is eenvoudig te plaatsen, makkelijk mee te nemen en kan meerdere malen gebruikt worden. Tirage Art Reclamecreaties voor al uw relatiegeschenken, drukwerk, reclamecreaties, promotionele artikelen, werkleding. Snelle leveringen zijn in overleg. Ik ben op zoek naar een afsluiter voor open blikjes frisdrank.


Soms drink ik ze maar half leeg maar ik vind het altijd zonde om de rest weg te gooien. Vroeger had ik er een afsluiter voor waardoor ook de prik in het bikje kreeg en zoiets zoek ik nu.

Kwam dit tegen maar ik heb het idee dat dat de prik niet intact houdt. Minder snel koolzuurverlies. Waardoor langer genieten van uw frisdrank of bier.


Deze siliconen blikjes mat maakt meer ruimte vrij. Het houdt plastic en glazen waterflessen stevig vast, zodat u meer blikjes kunt stapelen en opslaan. Perfect voor picknickmanden en koelboxen. Stapel al je blikjes en flessen gemakkelijk op feestbalken en BBQ- picknicktafels.


Is inderdaad een goede oplossing. Wij hebben nu geen katten meer maar ze zijn beide bijna jaar geworden en al die jaren liet ik het voer gewoon in het blikje dus. Als ik geen dekseltje had (die kreeg je bij acties en als er een actie was kocht ik heel veel blikjes !!!) gebruikte ik gewoon een boterhamzakje die ik over het blik schoof.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts