woensdag 28 september 2016

Hoe houd ik katten in mijn tuin

Het grootste assortiment aan ultrasone verjagers tegen katten , op voorraad. De leukste design hoesjes met de gaafste prints vind je in ons grote assortiment. GSMpunt zorgt voor een snelle levering en goede service. U betaalt geen verzendkosten. Profiteer vandaag nog van de geweldige aanbiedingen.


Van tuinhout tot sierbestrating!

Waarom moet ik mijn tuin tuin inrichten tegen katten. Laat gewoon de eigenaar er voor zorgen dat ze hun “huis”dier binnen houden of op hun eigen erf. Een katte eigenaar vertelde me ooit je moet een hek om je erf zetten dan houd je katten buiten. Omgekeerde wereld die eigenaren moeten een hek om hun erf zetten. Kut beesten dat zijn het….


Toen van mijn niet zo sociale kattenburen dat hoorde was ik een crimineel om mijn katten binnen te houden… Ik vertelde hun dat ik het meer dan onplezierig vindt dat mensen hun katten naar buiten laten omdat die NOOIT in hun eigen tuin poepen, iets wat bij hun ook niet kan want alles is betegeld! Hoe houd ik mijn katten in mijn tuin ? Vroeger had ik een hekel aan ze, na een lange tijd wennen ben ik ze tegenwoordig zelfs leuk gaan vinden.

Het is inmiddels zo erg nu dat ik nu bewust mijn hond de tuin in laat zodra er zich een kat laat zien in mijn tuin. Mijn schoonmoeder voelde zich zelfs aangesproken toen ik het over die katten had in mijn tuin en zei dat ik katteneigenaren die hun katten maar laten lopen, maar asociaal vond. Om het tuintje heen uiteraard een schutting (x 7m, x 10m, dus strekkende meter schutting).


Wat doe ik tegen katten in mijn tuin ? Als we aan een kat denken dan stellen de meeste mensen zich een lief schattig beestje voor. Hoe lief en mooi ze ook zijn, sommige tuinliefhebbers hebben op sommige momenten een ander beeld van katten. Katten kunnen in kleine tuinen vaak een doorn in het oog zijn.


Katten zijn een van de meeste geliefde huisdieren. Sommige mensen kiezen ervoor om hun katten binnen te houden, maar het overgrote deel loopt gewoon buiten rond. Onder andere in jouw tuin. Op zich hoeft dit geen probleem te zijn.


Best gezellig als de kat van de buren even aan komt waaien. Dan zou ik de buis niet bovenop maar net voor de schutting kunnen maken, maar dan moet ik dat aan twee kanten doen, zodat er ook geen vreemde katten in mijn tuin kunnen. Info over hoe houd je katten uit je tuin.


Resultaten van zoekmachines! Ervaar het verschil met NuBuiten! Repareer je apparaat, vervang een onderdeel of accessoire en voorkom E-waste.

En in de straat zijn nog minstens tien andere poezen. Ik vind katten prachtige en leuke beesten, maar ik heb ook een (groente) tuin waar ik ze liever niet in heb. Maar wat is de beste manier om katten op een katvriendelijke manier uit de tuin te houden?


Ik testte er een paar uit. Hier mijn bevindingen, ervaringen en tips. Hoe kan ik mijn schuttingen afschermen, zodat de kat er niet overheen klimt? Ik zou mijn kat het liefst in mijn tuin houden, maar hij klimt steeds over de schutting.


Aan de rechterkant wordt de tuin begrensd door een ronde schutting, ca. Die vieze gele kringen in het gras, daar willen we vanaf. Editie NL ontmaskert fabeltjes over katten en onkruid. Er wordt vaak geschreven over planten die katten op een afstand houden.


Hoewel het inderdaad waar kan zijn dat katten niet houden van planten zoals citroenmelisse of geranium macrorrhizum, staat of valt de effectiviteit ervan met het aantal plantjes die je plaatst. Hoe je poezen uit je mooi bloemenperkje kan houden:. Ik heb cacaobonen over de aarde gestrooid en ik ben geen poep meer. Heb je last van katten in je tuin ,. Peper strooien, citroenschillen achterlaten of een ultrasoon apparaat aankopen. Het zijn drie van de eindeloze mogelijkheden die je terugvindt op het internet wanneer je zoekt naar: Hoe vermijd ik katten in mijn tuin.


Zoals ze zelf al doen vermoeden zijn die trucjes niet diervriendelijk en werken ze vaak niet. Onze kat is overdag af en toe graag even buiten, en omdat het een niet meer piepjonge gecastreerde kater is, heeft hij weinig behoefte om verder dan een meter of tien bij het huis vandaan te lopen, zodat hij altijd in onze tuin of die van onze buren bleef. Terug Je kan best een dierenliefhebber zijn maar toch liever niet hebben dat de katten van de buurt je tuin als kattenbak gebruiken.


Katten in tuin houden Sinds een maand heb ik kittens. Ze mogen van mij in de tuin spelen, maar ik wil absoluut niet dat ze in andere tuinen of de straat op komen. Met hun voorganger, een bejaarde kater, hoefde ik me geen zorgen te maken, die kwam de schutting niet over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts