vrijdag 9 september 2016

Hoe houd je je kat in de tuin

De leukste design hoesjes met de gaafste prints vind je in ons grote assortiment. GSMpunt zorgt voor een snelle levering en goede service. U betaalt geen verzendkosten. Profiteer vandaag nog van de geweldige aanbiedingen.


Van tuinhout tot sierbestrating!

Repareer je apparaat, vervang een onderdeel of accessoire en voorkom E-waste. Als je een grote tuin hebt, en stiekem katten ook wel leuk vindt, kan je er ook voor kiezen om een stuk( je ) van je tuin juist extreem kat -vriendelijk te maken. Planten als kattenkruid (Nepeta) of kattengras zijn onweerstaanbaar. Met wat geluk beperkten de katten zich tot dat stukje tuin.


Misschien wel de beste manier om jouw kat op eigen terrein te houden: maak je tuin uitdagend genoeg zodat je kat niet meer weg wil. Wanneer een kat alle aspecten heeft die hij fijn vindt, is hij minder snel geneigd om de tuin te verlaten. Nu hoor ik je denken, hoe doe ik dat? Deze negen aspecten maken van jouw tuin een paradijs voor je kat !

Hoe verjaag je katten uit je tuin ? Hoe houd ik poepende katten uit mijn tuin. Vroeger had ik een hekel aan ze, na een lange tijd wennen ben ik ze tegenwoordig zelfs leuk gaan vinden. Die vieze gele kringen in het gras, daar willen we vanaf.


Editie NL ontmaskert fabeltjes over katten en onkruid. Aangezien tuinliefhebbers vaak ook dierenvrienden zijn proberen we twee vliegen in een klap te slaan en de katten uit de tuin te houden met behulp van PLANTEN. Bodembedekkers maken de tuin voor katten dus een stuk. Voor extra draagcomfort zijn ze ook in luxere uitvoeringen verkrijgbaar.


Stekelige mei- en vuurdoorn op strategische plaatsen ziet de kat niet zitten. Een hoop stekelige takken van deze heesters op plaatsen waar de kat uw tuin binnenkomt kan ook helpen. Dit kan de katten aanmoedigen een andere kant op te gaan.


Zorg wel dat de kat er niet zomaar over kan springen. Zo brutaal zijn ze tegenwoordig. Het is inmiddels zo erg nu dat ik nu bewust mijn hond de tuin in laat zodra er zich een kat laat zien in mijn tuin. Ervaar het verschil met NuBuiten!


Om het tuintje heen uiteraard een schutting (x 7m, x 10m, dus strekkende meter schutting). Plant hier een aantal exemplaren van in je tuin , strooi eventueel nog wat citroenschillen en stamp de grond goed aan.

Met een verjager kunt u ervoor zorgen dat de kat meteen de tuin verlaat als deze erin komt. Katten in uw tuin kunnen vervelend zijn. Na verloop van tijd gaat de kat uw tuin vermijden. Wij verkopen verjagers die op verschillende manieren werken zoals onhoorbare ultrasone geluiden, echte geluiden, water en flitslichten. Op internet lees ik dat je koffieprut in de tuin moet strooien op de plekken waar je niet wilt dat katten komen.


En de prut bevat ook nog eens stoffen die goed zijn voor veel planten. Ik heb dit een aantal keren geprobeerd nadat er een kat in onze tuin heeft gegraven. Mijn buurman heeft boven het hek een lijn prikkeldraad gespannen omdat hij last heeft van mijn katten in zijn tuin.


Op zich heel begrijpelijk en ik vind het zelf ook vervelen maar ben niet zo blij met zijn oplossing. Maar vandaag zat een van mijn twee overgebleven katten al hoog hierin en was er bijna overheen. Wat is een goede en effectieve manier om de katten in de tuin te houden.


Ik wil de twee die ik nog heb ook niet kwijt. Hoe je poepende katten uit je tuin weert. Met de komst van de lente begint ook de kattenergernis.


Poeswerend perkgoed en ultrasoon geluid kunnen hierbij worden ingezet. Maar pas op want in de strijd tegen ongedierte is de kat onze bondgenoot. Met zowel de buizen als het oscillot systeem houd je andere katten uit je tuin ! Houd vooral in de gaten hoe jouw kat op de verschillende veranderingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts